bohsaaann..

Ayoyo..apalah nak jadi dengan aku nie..baru start cuti kot..tapi dah bosan tahap yang tak tercapai dek akal..hoho.."adzim ohh adzim,awak jangan malas!!duduk rumah jangan nak menghabiskan beras je tau malah marilah menambahkan beras yang sedia ada."bisik hati kecil adzim..okayy fine..esok sejujurnya aku akan melangkahkan kaki aku ke kedai kedai yang berhampiran untuk menjana pendapatan..come on lah..dua bulan kot cuti..takkan nak terperap je??atleast ada jugak duet poket nanti..tak adalah selalu sangat 'mengidam' barang barangan..hewhewhew..hope adalah tauke tauke yang baek hati untuk offer aku kerja..tapi kalau boleh biarlah gaji berlobeh lobehan sikit tau..bukan masalah tamak..tapi kalau dapat gaji lobeh bolehlah saya menabung untuk wedding saya nanti..hewhewhew..sebulan rm800 boleh tak boss??tapi makan boss support lah..hahaha..tiap tiap hari nasik goreng USA pon tak apa :D Pasal keja boss jangan risau..saya akan handle semuanya mengikut kemahuan saya sendiri..hahaha..apahal aku pulak yang macam boss nie..tak adalah boss..saya just orang bawahan je..in shaa allah saya akan buat keja saya sebaeknya..tapi jangan maen potong potong gaji pulak..saya tak suka! :DD

Published with Blogger-droid v2.0.10

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment